Vis det fulde website

CleantechWatch

Leverandører kan ikke genkende sig selv i Waturus salgsmateriale

Efter en enkelt workshop blev et konsulentfirma fremhævet som partner i Waturus salgsmateriale til investorer inden børsnotering. Dansk Aktionæreforening ser med stor alvor på de "fejlagtige oplysninger".

Foto: Skærmbillede fra Waturu

Flere virksomheder har svært ved at genkende den beskrivelse, som det børsnoterede greentech-selskab Waturu har tegnet af samarbejdet med dem i forbindelse med Waturus børsnotering i 2019.

Waturu hentede 17,75 mio. kr. i ny kapital ved børsnoteringen på baggrund af et salgsmateriale, som bl.a. beskrev en stribe partnerskaber med velrenommerede virksomheder som FM Mattsson Mora Group og Saint-Gobain.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Modtag nyhedsbreve fra CleantechWatch

OBS: Det er gratis at modtage nyhedsbrevet.

Mere fra CleantechWatch

Job

Se flere jobs